Economía · 23 de Mayo de 2017. 09:12h.

El Cercle de Economía rechaza "saltos al vacío"

"Queremos que los políticos hagan su trabajo para encontrar un encaje de Catalunya dentro de España"

El Cercle de Economía rechaza "saltos al vacío"

El presidente del Círculo de Economía, Juan José Bruguera, en una entrevista en TV3, ha rechazado la independencia de Catalunya y ha dejado claro que "el Cercle lo que quiere es que los políticos hagan su trabajo para encontrar un encaje de Catalunya dentro de España".

En este sentido ha reivindicado "diálogo" para conseguir este "encaje de Catalunya en España". "No queremos saltos al vacío", ha remarcado, además de considerar que "los políticos deben hacer su trabajo y no nos deben llevar a situaciones inconvenientes".

Por otra parte, ha considerado que "el proyecto europeo se deberá redefinir para devolver la confianza a los ciudadanos". Igualmente ha defendido que "tenemos que utilizar la influencia del Cercle para la economía, pero también para el bien común". "La corrupción es una cuestión que nos preocupa y hay que atacar las causas", ha sentenciado.

31 Comentarios

#11 Escèptic, Bcn, 23/05/2017 - 23:23

Ostres tú, el Sr Bruguera, aquest bon home crec que quan es va fer la diagonal ell ja hi era, perdó per l' off topic. El que diu, reflecteix perfectament la mentalitat del món dels empresaris de cert nivell de Catalunya.
Ara!, sentir parlar a aquesta penya de corrupció...

#10 sid, bcn, 23/05/2017 - 18:19

Efectivament, les empreses que tenen la seu Espanyola fora de Catalunya haurán de seguir un procés invers, però la balança comercial entre CAT i la resta d'ESP és favorable a CAT i el mercat de la resta d'ESP és de 37M i el català de 7'5M. Tindrem difícil compensar-ho.

#10.1 Oriol c, Terrassa, 23/05/2017 - 19:38

Sid no entenc el motiu pel que no es podran vendre els productes catalans a Espanya o el motiu pel que els espanyols no conpraran productes catalans. Ara no comprem productes made in China o made in USA? No compren productes suissos? I el tema del boicot esta molt estudiat i no cola

#10.2 Oriol c, Terrassa, 23/05/2017 - 19:42

A mes, per la seva situacio geografica, en el cas que quedes fora de la UE i de possibles tractats de lliure comerç, saps quin seria el principal perjudicat? Saps que el 70% de les exportacions espanyoles a Europa passen per Catalunya. T'imagines els cotxes fabricats a FORD Almussafes i les hortalisses de Murcia aturades a l'aduana catalana?

#9 !!*!!, Bcn, 23/05/2017 - 17:36

Jò trobo normal que un home del pont aeri tingui por de caure al buit sense paracaiguda.

#8 !!*!!, Bcn, 23/05/2017 - 15:18

Quina mania amb l'encaix. Qui parla d'encaixar ? No volem més encaix. s'ha acabat l'encaix. Si no t'agrada, ves a veure a Castella si et volen.

#7 Karhu, Bcn, 23/05/2017 - 13:13

Quan neu a parlar amb els vostres socis de gobierno quina informacio pot sortir i quines mesures necesiteu vosaltres, els hi dieu aixo, que dic jo que en un conflicte hi ha 2 parts, i estas diriginte a la unica que fa propostes. Ves a qui no en fa cap, que a sobre teniu mes confiança no? ;)