Economía · 13 de Enero de 2017. 21:31h.

El Sabadell continuará en la UE en caso de independencia

La entidad trasladaría la sede social para buscar el “cobijo” de la Unión Europea

El Sabadell continuará en la UE en caso de independencia

Josep Oliu, en una imagen de archivo

El presidente del Banco Sabadell, Josep Oliu, ha asegurado que la entidad podría trasladar la sede social fuera de Catalunya sin recibir la aprobación de la junta de accionistas para tener el “cobijo” de la Unión Europa, en caso de una hipotética independencia unilateral de Catalunya.

“Es una ventaja que tenemos en caso de que haya algún riesgo de que nos pusiera en necesidad de ponernos bajo el cobijo la Unión Europea”, ha explicado Oliu en una conferencia en la Cámara de Comercio de Sabadell. En todo caso, se ha mostrado confiado en que el proyecto soberanista del Gobierno acabará solucionado “por las vías institucionales”.

El presidente del Sabadell ha emplazado, en este sentido, el Gobierno español y a la Generalitat a dialogar para encontrar una salida consensuada al proceso soberanista.

19 Comentarios

#14 DIEGO VALOR, BARCELONA, 16/01/2017 - 22:25

Vamos que estos fenicios separratas por un euro cantan el Cara al Sol.
Ya esta este catalan yendose para Madrid, y mandando a su Nazion a tomar por el culo.

Como dicen, la pela es la pela, que estos gilipollas se apañen por burros ( catalanes, eso si, burros catalanes, que son asi de racistas )

#13 Jordi Romaguera i Cubedo, l´Hospitalet de Llobregat, 14/01/2017 - 21:28

Sembla mentida que un home com el Sr. Oliu hagi fet aquestes manifestacions. No podia estar més allunyat dels fundadors del banc de l´any 1881. Aquests no eren pas independentistes però tampoc no ho eren en contra. Que una persona com el Sr. Oliu, que és llest, hagi fet aquestes manifestacions, el de

#13.1 Pepet , Sabadell, 15/01/2017 - 11:14

Jordi, pensa, no ho haurà fet precisament perquè és llest? Més del 70% del seu negoci el fa a Espanya i a l'estranger.

#13.2 Jordi Romaguera i Cubedo, l´Hospitalet de Llobregat, 15/01/2017 - 14:44

No ho sé Pepet. Ell potser és molt llest i jo no. Jo només dic que sembla mentida que una persona adulta es posicioni contra la seva terra, des de la Presidència d´una entitat bancària, bo i sabent que d´accionistes i no parlem de clients, n´hi ha d´haver de totes classes i pensaments. Jo mateix

#12 Tirant, Bcn, 14/01/2017 - 19:35

És normal que les grans empreses de serveis, les que compren i venen a la resta d'Espanya i les que importen o exporten a l'estranger tinguin prevista una alternativa per si es produeix una situació ruïnosa provocada per decisions equivocades i irresponsables dels polítics que avui governen Catalun

#11 Xavier, Girona, 14/01/2017 - 16:45

Seguirem a la UE,.....el Banc de Sabadell i tots els catalans.
El Banc de Sabadell també sap que representem els catalans a la seva Compte de Resultats.

#11.1 Antonio Jesus, que mas da , 14/01/2017 - 19:40

Osea, que no habrá independencia. ;-)

#10 !!*!!, Bcn, 14/01/2017 - 16:07

Quina sort !! Aixi podrà continuar a traballar a Catalunya i com que tindrà sèu a Madrid, podrà continuar a cobrar cuartos de la BCE. En saben, he !