Publicidad
Economía · 2 de Enero de 2013. 15:45h.

Casi 900.000 para limpiar la Delegación del Gobierno en Catalunya

Hacienda adjudica el contrato a una empresa del grupo de Florentino Pérez

Casi 900.000 para limpiar la Delegación del Gobierno en Catalunya

María de los Llanos de Luna, delegada del Gobierno en Catalunya

El Ministerio de Hacienda ha adjudicado el contrato de limpieza de la Delegación del Gobierno en Catalunya a Clece, una empresa del grupo ACS -propiedad de Florentino Pérez-, por un valor de casi 900.000 euros.

El contrato, que se formalizó el pasado 27 de diciembre es, según se publica en el BOE, para el "servicio de limpieza de las diferentes dependencias de la Delegación del Gobierno en Catalunya".

El valor base del contrato es de 1.466.139,80 euros, pero el importe de adjudicación es de 716.213,08 euros netos, que representan un total de 866.617,83 euros.

Según se publica en el BOE, "se ha considerado que la empresa Clece, SA ha presentado la mejor oferta para obtener la adjudicación del contrato del servicio de limpieza el periodo de ejecución es del 1 de enero de 2013 hasta el 31 de diciembre de 2014 ".

Publicidad
Publicidad

18 Comentarios

Publicidad
#13 Rosamaria Cendrós, Barceloa, 03/01/2013 - 20:30

La millor neteja és que marxin de Catalunya. Per què ens hem de gastar diners en netejar una cosa que no és de Catalunya i representa la força d'ocupació del nostre país. Aquests diners s'haguéssin pogut destinar a obres socials i no netejar la cara de qui ens roba constanment. És vergonyós!

#12 Joan de Manresa, Manresa, 03/01/2013 - 11:33

Con la cantidad de suciedad que hay, lo encuentro barato....

#11 CATALANA, barcelona, 03/01/2013 - 11:30

Pot ser ja és hora d'acomiadar als incompetents i malfactors (sense cap prestació, evidentment) i posar en els seus llocs veritables professionals sense taques polítiques i econòmiques. Poble, alça't i actua! Amb contundència!
ARA !!*!!

#10 ramon, barcelona-c, 03/01/2013 - 00:33

En lloc de crits que ofenen molta gent inutilment aixó es el que cal fer un día si i l'altre també denunciar la conxorxa de constructores espanyoles i hidroeléctriques i un parell de bancs etc que esb reparteixen el poder i els diners de tot un estat al mes pur estil sudamericà bananero. S'ens rifan

#9 Via fora!, Catalunya lliure, 02/01/2013 - 20:45

1,2 milions d'euros a FAES. Quasi un milió d'euros per netejar la delegació colonial d'Escanya a Catalunya???? (tan bruts són o és una operació obscura?). Se'ns pixen a la boca. Això sí que hauria de ser portada dels diaris. I la despesa militar. I ens critiquen les oficines de promoció comercial!

#9.1 Baldiri, Taradell, 02/01/2013 - 23:32

Dels onze millions d'euros a La Vanguardia Española que li ha donat l'Arturu, no tens res a dir? Ah no, aquets són dels nostres, oi?

#9.2 Laura, Vila de Gràcia, 03/01/2013 - 11:39

Baldiri, saps quina és la dimensió de la despesa militar perquè Espanyeta se senti potèèència i els seus assalariats latinos s'entrenin per fer por la població civil catalana que vol la independència? Sense despesa militar no caldria retallar la sanitat. És demencial. La llanos i les seves banderes.