Publicidad
Economía · 11 de Mayo de 2012. 22:29h.

Quiebra una autopista de Madrid

La concesionaria de la vía entre la capital y Toledo presenta concurso de acreedores

Quiebra una autopista de Madrid

Una imagen de archivo de la AP-41

La empresa concesionaria de la autopista AP-41, que une Madrid con Toledo, ha presentado concurso voluntario de acreedores. La autopista, recogida en el Plan Estratégico de Infraestructuras y Transporte 2000-2007 del Ministerio de Fomento, fue inaugurada en diciembre de 2006.

La previsión era que absorbiera el 25% del tráfico entre las dos ciudades, pero según ha señalado el diario Cinco Días, la deuda que arrastra la concesionaria es de 380 millones de euros.

El proyecto inicial preveía una futura conexión con Ciudad Real y Córdoba, por lo que la empresa pidió al Tribuna Supremo un cambio en las condiciones económicas de la concesión -pactada a 35 años- por las pérdidas que estaba sufriendo por las modificaciones en el proyecto inicial.

El presidente de la Cámara de Comercio de Toledo, Fernando Jerez, ha vaticinado que otras radiales que hay alrededor de Madrid acabarán también en una situación similar que esta autopista entre la capital de España y Toledo.

Publicidad
Publicidad

28 Comentarios

Publicidad
#14 Mark, bcn, 15/05/2012 - 20:17

Cual es el problema? En que quiebre una autopista? Que la concesión la compre un grupo inversor y ya está, como si quiere invertir la generalitat...

Por cierto señores rigurosos de e-noticies, ¿Que empresa?

Y aquí tb tenemos autovias paralelas (A2-AP2, AP7-A7 al sur de tarragona)

#13 Lluis, Igualada, 15/05/2012 - 14:40

Joan, saps perque fan fallida a la resta de l´estat doncs senzillament perque tenen al costat una autovia GRATUITA, tu series tant llest de passar per un peatge? Aqui no tenim ni A7 ni A2 al costat dels peatges, informat una miqueta xato

#12 angel, cardediol, 13/05/2012 - 21:59

Ara el catalans pagarém a aquesta gent per sortir de la pobressa.

#11 kimet, bcn, 12/05/2012 - 11:54

Ara es sanejarà amb diners publics que es lo mateix que dir que ara els madrilenys tindran una autovia nova pagada amb els NOSTRES impostos.

#10 Joan, Igualada, 12/05/2012 - 11:35

Però no deien que només hi han autopistes i peatjes a Catalunya??!! Ah que és mentida! Ok, ok.

#10.1 Despertaferro, Ripoll, 12/05/2012 - 13:34

Tots els d'Igualada no son com tu, oi? Uff, menys mal...

#10.2 Josep, Lleida, 12/05/2012 - 15:00

Juanito si fòssis negre series del KKK, quina vergonya compartir país amb indigents intel.lectuals com tu. Carn de psoe o ciudadanos, carn de presó.

#10.3 Terraxa, Terrassa, 12/05/2012 - 18:27

Juan, no tens ni p... idea del que hi ha més enllà. TOTES les autopistes de peatge de la Meseta estan SEMPRE ben BUIDES, per què hi ha sempre autovies gratuïtes alternatives.
Només s'hi passa en cas de "extrema necesidad", y llavors aprofiten per dir-te, "ves, aquí también tenemos peajes"

#10.4 Isaac, Barcelona, 12/05/2012 - 19:15

És obvi que el José de Lérida i el de Tarrasa mai no han estat a Galícia, al País Basc o a la Comunitat Valenciana, tres regions espanyoles farcides d'autopistes sense alternativa gratuïta.

#10.5 Lluis, Igualada, 15/05/2012 - 14:39

Joan, saps perque fan fallida a la resta de l´estat doncs senzillament perque tenen al costat una autovia GRATUITA, tu series tant llest de passar per un peatge? Aqui no tenim ni A7 ni A2 al costat dels peatges, informat una miqueta xato

#10.6 Fernando, Vallirana (PROU CUES N-340), 15/05/2012 - 14:46

Isaac, Comunitat Valenciana dius? sóc comercial de la zona del Llevant, i saps que et dic,que passo per autovies paral.leles i no pago un duro fins arrivar a Amposta, llavors si no vull passar un calvari (ni la variant de l´Aldea està feta) haig d´entrar al peatge, ves a fer la mà!