Publicidad
Economía · 11 de Mayo de 2013. 17:39h.

The Telegraph' recomienda sacar dinero de España

Afirma que la economía española es "insolvente" y dibuja un escenario de rescate

The Telegraph' recomienda sacar dinero de España

Imagen del artículo

El diario británico 'The Telegraph' se basa en eldarrer informe emitido por el Fondo Monetario Internacional (FMI) para afirma que la economía española es "insolvente". El editor asociado Jeremy Warner, que firma el artículo, recomienda "sacar dinero mientras sea posible" y dibuja un escenario de rescate para España.

"No recomiendo sacar dinero sin pensarlo. De hecho, sería un consejo bastante irresponsable, por el riesgo de inducir y alimentar el pánico. Pero mirando las previsiones del FMI es el único camino racional", añade.

El columnista considera que "el FMI es demasiado diplomático para-usar-este lenguaje, pero eso es lo que quieren decir sus últimas previsiones, que por fin tiene un aire de realismo" sobre el Estado español.

Finalmente, recuerda que Europa ya dijo una vez que Grecia sería el primero y el último país que sufriría una reestructuración financiera, pero que después ha venido la crisis de Chipre, inmersa en una situación similar. "La confiscación de los depósitos parece muy posible", advierte.

Publicidad
Publicidad

25 Comentarios

Publicidad
#10 josepxicot, Barcelona, 12/05/2013 - 20:31

Aquest consell arriba tard,la família Pujol i d´altres
caps de nostre govern ja fa temps que ho han fet,
ara a corre cuita,no sortirà bè,ja ho veure-ho com
un mès que possible "corralito",ho atura tot,algù
li agafarà amb els pitxats al ventre.

#9 Terraxa, Terrassa, 12/05/2013 - 18:25

31 empreses de les de l'Ibex35 tenen xanxullos muntats en altres països per a no pagar impostos aquí.
Dit això, si analitzem fredament l'economia de UK veiem que tampoc és per tirar coets, de fet, diria que TOTHOM qui té calers (calers de debò) els treu d'Espanya, d'Europa i d'on sigui.

#8 luis, barcelona, 12/05/2013 - 14:56

Es lo que estan haciendo LOS PUJOL Y COMPAÑIA

#7 Jordi Romaguera, L´Hospitalet de Llobregat, 12/05/2013 - 12:29

Molt bona aquesta. Jo no els he tingut mai.!!! Celebro que coincideixin amb mi, molt anys després!!!.

#7.1 Bona no, boníssima, de jutjat de guàrdia, 12/05/2013 - 12:54

Mas-Colell, aquí al damunt tens un evasor convicte... però, és clar, què us han de dir a vosaltres, Mas i Mas-Colell.

#7.2 Jordi Romaguera, L´Hospitalet de Llobregat, 12/05/2013 - 19:55

Vostè no ha entès la notícia del diari. Potser no sap anglès i s´ha confós. Jo li explicaré perquè ho entengui, no pateixi. Miri el diari diu que Espanya no és de fiar. No parla de cap català. Al contrari dels estafadors que han fer volar els diners, i aquests, segons el diari són els espan yols.

#7.3 Teresa, Calella, 13/05/2013 - 00:12

Romagosa, els catalans no ens xuclem el dit. Sempre ho hem sabut que els catalans que més calés treieu fora del país sou uns catalans tan espanyols que teniu el cor a CAT i la cartera molt lluny d'aquí, a 13 paradisos fiscals, allà on van de visita, amb bosses i motxilles, els fills de l'amo.

#7.4 Teresa, per servir-lo, si mai el truquen d'Hisenda, 13/05/2013 - 00:55

Romaguera, si vostè hagués estudiat estudiat anglès sabria que "excusatio non petita, acusatio manifesta" vol dir que ara ja es massa tard perquè vagi de pressa i corrents a aprendre Dret.

#6 Miquel (corre...marxem...), Badalona, 12/05/2013 - 10:55

Espanya s'ensorra !!!! Marxem abans que ens fotin els estalvis!!! Adeu Espanya, hola Europa !!!